zondag 17 november 2013

NIEUWE BESTUURSLEDEN STELLEN ZICH VOOR


Ruim een maand geleden werden Michel Voogt en Martino Scheepens door de Algemene Ledenvergadering van MVV ’27 benoemd tot respectievelijk Bestuurslid Technische Zaken en Secretaris. Tijdens de vergadering kregen de opvolgers van Ruud van Walsum en Albert van Leeuwen de gelegenheid om zich voor te stellen aan de leden. Nu hun installatie inmiddels achter de rug is, is het tijd om de nieuwe bestuursleden te introduceren aan de leden die bij de ALV ontbraken.

Naam: Michel Voogt
Leeftijd: 40 jaar
Woonplaats: Maasland
Burgerlijke staat: Gehuwd met Pien
Kinderen: Naomi (12) en Corné (10)
Beroep: Manager Datacenter
Hobby’s: Aikido, voetbal, gezin





Naam: Martino Scheepens
Leeftijd:  45 jaar
Woonplaats: Maasland
Burgerlijke staat: Gehuwd met Jaqueline
Kinderen:  Jeroen (’94), Jasmijn (’98) en Thomas (’00)
Beroep: Manager Datacenter Manager bij een
Assurantietussenpersoon
Hobby’s: Hardlopen, voetbal, gezin




· Wat is je relatie met MVV ’27:

Michel: Ik ben in de F begonnen met voetbal en heb alle jeugdelftallen doorlopen. In de senioren, toen ik 21 was, ben ik overgestapt op aikido en jiu jitsu, verdedigingssporten. Sindsdien ben ik echter altijd bij MVV blijven komen en heb er diverse functies vervuld. Zo was ik trainer van C3, C5 en A1, leider van MVV 1 en kracht- en conditietrainer van het tweede en derde. Daarnaast ben ik Jeugdkampleider geweest.

Martino: Mijn kinderen hebben alle drie bij MVV gevoetbald en Thomas voetbalt nog steeds in de C5. Sinds enkele jaren ben ik samen met Marco Ruigrok leider van de teams waar onze kinderen in voetballen en vanaf dit seizoen verzorgen wij eens per week de training.

· Wat is je algemene beeld als je aan MVV ’27 denkt:

Michel: Gezelligheid, waarbij het voetbal steeds “professioneler” wordt benaderd, maar waarbij het plezier voorop staat.

Martino: Een gezellige, goed georganiseerde vereniging die het steeds weer verrassend goed doet in de competitie met veel lokale spelers.

· Hoe is je toetreding tot het bestuur van MVV ’27 tot stand gekomen:

Michel: Ik ben benaderd met de vraag of ik eventueel interesse had in een dergelijke bestuursfunctie. Na informatie ingewonnen te hebben leek het mij een mooie uitdaging.

Martino: Voorzitter Rita van Hardeveld en haar gezin ken ik al sinds 1994, als buren en vrienden. Toen ik hoorde dat er gezocht werd naar een opvolger van Albert van Leeuwen als secretaris vond ik het tijd om iets terug te doen voor de vereniging.

· Wat houdt je rol in het bestuur precies in:

Michel: Ik ben Hoofd Technische Zaken. In deze rol ben ik verantwoordelijk voor alle voetbal gerelateerde zaken.

Martino: Als secretaris ben ik in eerste instantie verantwoordelijk voor het vastleggen van wat er besproken wordt tijdens bestuursvergaderingen en ben ik contactpersoon voor ingekomen stukken voor de vereniging en het bestuur.

· Hoe denk je die rol op de juiste manier te kunnen vervullen:

Michel: Dat ga ik uiteraard niet alleen doen. Het is belangrijk om een goed team te hebben, de Technische Commissie. In deze commissie zitten stuk voor stuk mensen met verstand van voetbal. Door duidelijkheid te creëren over het te hanteren voetbalbeleid binnen de vereniging en dit ook uit te dragen aan de trainers hopen we MVV naar een hoger niveau te brengen.

Martino: Ik heb de eer om Albert van Leeuwen als secretaris te mogen opvolgen. Albert is jarenlang hét aanspreekpunt geweest. Hij wist wat er speelde en kent iedereen binnen de vereniging. Ik ga proberen een waardig opvolger van hem te zijn.

Wat kan er in jouw ogen nog verbeteren bij MVV ’27, niet perse op jouw eigen vlak:

Michel: Het wordt als vereniging steeds moeilijker om vrijwilligers te werven. Ook ik heb hier mee te maken. Het invullen van de vacatures van trainer, leider en vlagger wordt steeds lastiger. Ik hoop dat er ouders, begeleiders en oud- spelers opstaan die zich voor de club willen inzetten en de jeugd, maar uiteraard ook volwassenen, een mooie, leerzame tijd kunnen bieden.

Martino: De afgelopen jaren is er bij de club al heel veel verbeterd en, voor zover je daarover kunt spreken binnen een vereniging, geprofessionaliseerd. Als die lijn kan worden doorgetrokken gaat MVV ’27 nog een hele mooie tijd tegemoet. Ik ben blij dat ik daar als ouder, lid én nu ook bestuurder deel van mag uitmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten