zondag 27 april 2014

Hakan Copur en Adam van Buuren kondigen afscheid aan


Hakan Copur en Adam van Buuren nemen na dit seizoen afscheid van de A-selectie. Copur hangt na dit seizoen zijn schoenen in de wilgen en stopt als actief voetballer. Van Buuren gaat zich zeker 1 jaar volledig richten op afstuderen en het opzetten van een eigen bedrijf.



Hakan Copur is verdeeld over 2 periodes in totaal 6 jaar actief geweest voor MVV '27. Vooral de vele kleine blessures die Copur na de winterstop parten spelen, hebben hem doen besluiten om na dit seizoen te stoppen. Over zijn mooiste herinnering als voetballer bij MVV '27 hoeft hij niet lang na te denken. "Het vorige seizoen was mijn mooiste jaar als voetballer. Ik keerde terug bij MVV '27 en werd direct kampioen. Daarnaast werd ik ook nog gekozen als Speler van het Jaar bij MVV '27 en werd door het Haagse Amateurvoetbal benoemt tot beste speler van de 3e klasse. In dat seizoen heb ik eigenlijk alles gewonnen wat je kunt winnen. Ook in mijn eerste periode bij MVV '27 heb ik mooie jaren gehad. Helaas zijn we eerst gedegradeerd, maar vervolgens zijn we 2 keer gepromoveerd en in de 2e klasse terecht gekomen. Maar vorig jaar leeft bij mij toch meer." Copur wil in de toekomst graag nog iets voor de club gaan doen. "Misschien als jeugdtrainer of iets bij de selectie. Het ligt er ook aan waar er dan bij MVV '27 behoefte aan is. Maar ik ga er eerst even een jaar tussenuit en vooral veel wedstrijden als toeschouwer volgen."



Ook Adam van Buuren neemt afscheid van de A-selectie. Hij gaat zich volledig richten op zijn studie en er zijn plannen voor het opzetten van een eigen bedrijf. "Binnenkort ga ik afstuderen en daarna wil ik een praktijk beginnen voor fysiotherapie met nieuwe behandelingstechnieken. Hier ga ik me zeker 1 jaar op richten”, legt van Buuren uit. Een rentree na het voetballoze jaar is niet uitgesloten.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten