zondag 15 december 2013

Van de voorzitter


Alweer de laatste “Van de voorzitter” van 2013. Wat vliegt de tijd. We kijken terug op een bijzonder jaar, waar het kampioenschap van het eerste elftal met kop en schouders bovenuit stak. De positieve flow die ontstaan is, is voelbaar door de gehele vereniging. Daar kunnen we trots op zijn, want dit hebben we gezamenlijk bewerkstelligd.
Gisteravond een berichtje van Gilbert Remeeuws: Rita, ons G-jeugdteam heeft de eerste overwinning gehaald! Ik zag ze inderdaad het veld afkomen met opgetogen gezichten en veel enthousiasme. Ze raken al behoorlijk ingeburgerd binnen de vereniging en dan ook nog winnen, voor hen en ons een mooie zaterdag
.
Voor mij sowieso een mooie zaterdag. Heeft u mij gemist langs de lijn afgelopen zaterdag? Dat klopt, ik heb verstek laten gaan bij ons eerste elftal (en dat doe ik eigenlijk nooit) om mijn jongste zoon onder de lat te zien staan tegen Ajax A1. Een mooie winstpartij met een flink aantal MVV’ers langs de kant. Vervolgens dochterlief opgehaald na 4 weken Shanghai. Gelukkig hebben de overige bestuursleden mijn zaterdag-taken met veel plezier overgenomen.

Fijn is het dat ik u kan melden dat het beter gaat met Joost Spruijt. Na de schrik van afgelopen zaterdag, een harde botsing tussen 2 hoofden, een gebroken oogkas en jukbeen, was hij bij de vereniging om naar de verrichtingen van zijn teamgenoten te kijken.

Aanstaande donderdag worden de trainingspakken en jassen uitgereikt aan de trainers en leiders van onze jeugdteams. Natuurlijk bedank ik onze sponsor, Sander van Veldhoven van Flowerforce, voor dit zeer sympathieke initiatief!

En, staat de uitnodiging al in uw agenda? Voor alle vrijwilligers die ervoor zorgen dat onze club zo fantastisch draait, organiseren we op 4 januari van 13.00 tot 15.00 uur een feestelijke nieuwjaarsbrunch, u bent van harte welkom!

Ook wijs ik u graag op de andere activiteiten die in deze decembermaand plaatsvinden. U vindt ze op de website of elders in het clubblad. Mij zult u niet aantreffen bij de oliebollenrace. Ik ga met mijn man genieten van een heerlijk weekje Londen na de kerst. Ik wens u een gezellige tijd met allen die u dierbaar zijn en ontmoet u ongetwijfeld weer bij onze club. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten