zaterdag 14 september 2013

Verslag Rick Geltink – Pupil van de week


Mijn vader werd opgebeld door een mevrouw van MVV’27. Zij vroeg of ik pupil van de week wilde worden. En dat wou ik wel!
Ik moest zaterdagmiddag om half 2 aanwezig zijn met mijn vader en moeder. We kregen iets te drinken. Ik kreeg een heel mooi trainingsjack en daar achterop stond: Pupil van de week. Die deed ik meteen aan.
Toen werd ik opgehaald om naar de kleedkamer te gaan. Ik ging me meteen voorstellen, ik gaf iedereen een hand. De spelers vroegen me van alles.
Toen gingen we naar buiten om warm te lopen en in te spelen. Ik ging lummeltje spelen met de reservespelers. Ik ging ook op de foto met de keeper, Teko Malanda. Dat wilde ik graag omdat ik zelf ook keeper ben.
We gingen nog even in de kleedkamer, omdat de trainer nog moest uitleggen. Daarna moesten we gaan klaarstaan om het veld op te lopen. Ik mocht de bal vasthouden en ik mocht het muntje opgooien voor de toss. Daarna mocht ik nog de aftrap nemen. Ik ging veel spelers voorbij en ik scoorde bij de keeper. Toen begon de wedstrijd en ging ik in de dug-out zitten.
Toen MVV een doelpunt maakte, waren we allemaal heel blij. Toen maakte de tegenstander een goal, dat was niet zo leuk. In de rust ging ik voetballen met de wisselspelers.

In de tweede helft gingen de wisselspelers warmlopen, want ze moesten in het veld. Het bleef 1-1.
Na de wedstrijd gingen we weer naar de kleedkamer. Ik kreeg een bal en een pen. Alle spelers zetten hun handtekening erop. Ook de scheidsrechter en de trainer van MVV zetten hun handtekening erop. Ik kreeg nog een broodje kroket, dat was erg lekker.

Daarna bedankte ik iedereen en ging ik naar huis.

Ik heb echt een SUPERDAG gehad!

 

Rick Geltink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten