zondag 17 maart 2013

Van de voorzitter


Trots was ik afgelopen vrijdag: NLdoet kwam ook langs bij MVV ’27. NLdoet is de landelijke actie die mensen oproept om vrijwilligerswerk te doen. Wij zijn op vrijdagmiddag bezig geweest om het hoofdveld te voorzien van nieuwe sponsorborden en de bestaande borden werden schoongemaakt. Heel tof dat 8 trouwe vrijwilligers en de D1 (ze waren er allemaal) hun tijd hebben vrijgemaakt. En op zaterdag kreeg ik vele complimenten, jullie werk is absoluut opgevallen!
Zaterdag vond de aftrap van de BoB-actie voor Midden Delfland bij onze club plaats. Mooi dat wij de gastheer mochten zijn. Enthousiaste E-tjes, een bevlogen wethouder, een wapperend doek, vervolgens een mooie winst van het eerste, het kon niet beter.



De BoB-actie wordt door MVV ’27 van harte ondersteund. Het klinkt heel logisch dat je bij het uitgaan afspreekt wie de BoB is. Gezien het aantal verkeersongelukken waar drank in het spel is, is zo’n actie blijkbaar toch nodig.
Vanaf deze plaats feliciteer ik het jeugdkamp met hun 40-jarig bestaan. Een prachtig weekend vol herinneringen heeft ruim een week geleden al plaatsgehad. De opgetogen verhalen en foto’s laten een mooi feest zien. En de aanmeldingen voor komend kamp zijn weer overweldigend. Gisteren hoorde ik aan de bar: je bent pas een echte MVV-er als je met jeugdkamp mee geweest bent. Uit eigen ervaring weet ik dat het onvergetelijke weken voor mijn jongens geweest zijn. Dus, als je de kans krijgt… Zeker doen!
Het lijkt erop dat we zeer binnenkort groen licht krijgen van de gemeente om te starten met de bouw van onze kleedkamers. We gaan in ieder geval voor 2 kleedkamers met moderne en noodzakelijke faciliteiten voor ons G-team. Afhankelijk van de financiën breiden we dit uit met 2 extra kleedkamers. U begrijpt dat we in deze tijd waarin het geld niet voor het oprapen ligt en een wellicht teruglopend ledenaantal (ook Maasland vergrijst), heel serieus kijken naar de investeringen. Ik hou u op de hoogte van de uiteindelijke plannen.
Veld 5 ziet er behoorlijk goed uit, maar schijn bedriegt. Met de gemeente en de Stichting Sportcomplex MVV ’27 overleggen we hoe en wanneer de velden bespeeld mogen worden. De verlichting is aangelegd en er is bij testen in de tuinen van de omwonenden gelukkig geconstateerd dat er eigenlijk geen overlast is. We willen er voor zorgen dat we met de ingang van het nieuwe seizoen een veld hebben liggen dat we volwaardig kunnen inzetten. Vooralsnog mag er alleen door de allerkleinsten op gespeeld worden. Jammer, maar ik reken op uw begrip.
Ik wens u een prettige week toe en hoop u natuurlijk weer te ontmoeten op ons complex!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten