zondag 3 maart 2013

Van de Voorzitter

Met enige creativiteit is het gelukt om tijdens de afgelopen vakantieweekeinden onze elftallen op de been te krijgen. Het wedstrijdsecretariaat, maar ook spelers, trainers en leiders: mijn complimenten. Natuurlijk is er veel gesproken over op vakantie gaan tijdens de competitie, want “voetbal is een teamsport, maar het was een inhaalweekeinden we zijn hier niet bij Feyenoord, enz”. Zoveel hoofden, zoveel zinnen, gelukkig is het weer voorbij, in alle harmonie verlopen en is de schade over het algemeen beperkt gebleven.

De opgetogen trainer van ons G-team (de thuiswedstrijd werd met 10-1 gewonnen!) vertelde me gisteren dat zijn team een voorwedstrijd gaat spelen op 29 maart aanstaande, voor de wedstrijd Excelsior - FC Den Bosch. Een prachtige ervaring voor onze mannen. Ook staat voor ons G-team in mei het open Europees Kampioenschap in Assen op de rol. Ik weet zeker dat u rond deze data er meer over gaat vinden op onze website.

Kijkt u weleens op de Facebook-pagina van MVV ’27? Ik kan het u aanraden! Geboortekaartjes, voorspellingen van de wedstrijduitslag, krantenartikelen over onze club, maar ook humor met een knipoog, u vindt het op Facebook. Afgelopen week ik ook de MVV-foto-bash geïntroduceerd. We blijken namelijk een eigen 'Kakhiel' binnen onze gelederen te hebben. Voor de niet social-media-mensen: Kakhiel maakt gewone foto’s door het plaatsen van tekstballonnen plotseling heel grappig. Vanaf nu dus regelmatig op onze Facebook-pagina te vinden.

Graag vraag ik uw aandacht voor de actie van NLdoet. Op vrijdag 15 maart aanstaande willen we enkele klussen aanpakken om ons hoofdveld een beter aanzien te geven. Heeft u zin om ons mee te helpen – en we kunnen nog wat handjes gebruiken - laat het Albert van Leeuwen weten. Op de website en in het clubblad vindt u nadere informatie.

En denkt u ook nog aan ons, als u uw stem uitbrengt voor de Raboclubkasactie? De afgelopen jaren mochten wij steeds een prachtig bedrag ontvangen. Het zou mooi zijn als dat dit jaar ook weer lukt.
Mocht u met vragen of opmerkingen zitten, dan nodig ik u van harte uit om aanstaande dinsdagavond van 20.15 – 21.15 uur langs te komen in de kantine bij mijn maandelijkse inloopspreekuur. Ik ben samen met Willem Bosschaart aanwezig, u bent van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten