zondag 3 maart 2013

Pupil van de Week




Hallo allemaal, Ik ben Niels van der Poel en ik speel in de F1. Zaterdag 2 maart was ik pupil van de week. MVV speelde tegen Victoria ’04, zij hebben 1-0 gewonnen. Als pupil van de week mocht ik heel veel doen. We begonnen in de bestuurskamer, daar werd eerst gepraat en toen kwam Jesse de Keeper. Met hem ging ik op de foto. Ik ken Jesse van de sport bso. Daarna liep ik met het team naar de kleedkamer en gingen we met z’n allen het veld op. We begonnen met de warming-up ik mocht mee doen en daarna overspelen met Eric van Geest.  Ik mocht de aftrap nemen en met de bal scoren in het doel van de tegenstander. Samen met de wissels heb ik de wedstrijd in de duck-out gevolgd. In de duck-out werd gepraat over de wedstrijd en hadden ze veel commentaar over alles wat er fout ging en wat zij anders zouden doen. Ook deden de wissels veel scheldwoorden gebruiken, dat vond ik erg leuk. In de 44e minuut scoorde mvv ’27 en werd het 1-0. Tijdens de rust mocht ik lootjes trekken voor de competitie. Na de wedstrijd kreeg ik in de bestuurskamer een patatje en drinken. Toen kwamen er mensen die over de wedstijd gingen praten. Ook kreeg ik  een bal met de handtekeningen van de spelers en de scheidsrechter erop. En ik kreeg een aandenken aan deze dag. Ik vond het een leuke wedstrijd, een superdag, allemaal erg bedankt!
Groeten Niels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten