zondag 17 maart 2013

Pupil van de week Jimmy van der Hoeven


Ik ben Jimmy van der Hoeven en speel in de E4. Afgelopen zaterdag mocht ik pupil van de week zijn bij de wedstrijd MVV27 – CION. Eerst moest ik me melden in de bestuurskamer, daarna mocht ik de kleedkamer in, waarna de spelers naar het veld gingen om de warming-up te doen. Ook ik mocht hier aan mee doen. Best vermoeiend. Daarna mocht ik even overspelen met Coen Hordijk. Toen weer even terug de kleedkamer in, waar de trainer zijn praatje ging houden en de opstelling nog eens doornam.
Eindelijk mochten we dan naar het veld. Eerst werd er door de wethouder een aanvoerdersbandje uitgereikt aan beide teams. Dit was voor de actie BOB in de sport.
Toen mocht ik de bal uitnemen. Dit vond ik best een beetje spannend, stel je voor dat ik mis schiet.
Eindelijk begon de wedstrijd dan echt. In de dug out zat ik met Lars, Coen, Kevin, Glenn en Tinus. Ik vond dat ze best leuke opmerkingen maakte.
De wedstrijd was niet echt heel spannend. MVV was veel beter, maar miste wel veel kansen. En Cion maakte ook een paar gemene overtredingen.
Het leukste van de wedstrijd vond ik de val van de scheidsrechter. Hij rolde zo over een speler van Cion heen.
MVV wist uiteindelijk met 4-0 te winnen. Dat betekende dus feest in de kleedkamer.
Als afsluiting kreeg ik nog een bal met alle handtekeningen van de spelers, een fotolijstje en patat.
Ik vond het een hele leuke middag. Nogmaals bedankt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten