zondag 25 augustus 2013

Van de voorzitter



Ik was gistermiddag niet op onze club aanwezig. Ik had daar een heel goede reden voor. Zoals u vast weet, keept mijn jongste (onze keeperstrainer van het 3e en diverse selectieteams van de oudste jeugd) bij Feyenoord in de A1. Gistermiddag speelden zij voor de Supercup tegen PSV. Daar moest ik natuurlijk bij zijn. De winst werd behaald en het was enorm genieten voor mij als trotse moeder. Mooi te zien hoe talent ooit gestart bij onze vereniging nu bijna tegen de top van het Nederlandse voetbal aanzit.

Genieten kan ik ook als ik ons complex op loop. Met veel snelheid verandert het aanzicht van onze entree. De planning lijkt gehaald te worden. Bij de eerste thuiswedstrijd van het eerste, op 14 september aanstaande, zal het terras feestelijk geopend worden. Via onze website kunt u de vorderingen volgen en zien welke sponsoren en vrijwilligers zich met veel enthousiasme inzetten.

De dag erna zal het eerste Cittaslow-toernooi plaatsvinden op ons complex. We verwachten zeker 300 bezoekers uit de Cittaslow-gemeenten. Laten we duimen voor mooi weer, dan zal het vast een geslaagd evenement worden. En natuurlijk bent u van harte welkom om naar de verrichtingen van het Midden-Delfland D1 team te kijken. Zes van onze jongens zullen aan dat team deelnemen.

Op 30 september zal de Algemene Ledenvergadering plaatsvinden. Albert van Leeuwen zal zich niet meer herkiesbaar stellen als secretaris. Hij gaat komend jaar een opleiding volgen en dat heeft consequenties voor de tijd die Albert in MVV ’27 kan steken. Gelukkig blijft hij wel beschikbaar voor allerlei projecten. Want MVV’27 zonder Albert, dat kan natuurlijk niet! Wij zijn dus op zoek naar een nieuwe secretaris. Iemand die samen met de penningmeester en mij het dagelijks bestuur van de vereniging wil zijn. Een hartstikke leuke job in een prettig samenwerkend team. Natuurlijk kost het tijd, maar ik blijf het mooi vinden om iets terug te kunnen doen voor de vereniging. Mocht u zich aangesproken voelen, of iemand kennen die geschikt is; neem contact met mij op. Graag praat ik met u door!

Komende week starten er diverse jeugdteams met hun trainingen en komende zaterdag is er zelfs alweer een vol programma. De kledingcommissie zal op donderdagavond de shirts weer uitdelen. Kijkt u op de site voor de exacte tijd!

Nog één vakantieweek voor de jeugd en dan gaat het seizoen weer echt beginnen.
Ik wens u veel zonneschijn en ontmoet u vast langs de lijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten