zondag 14 april 2013

Van de voorzitter

Onze eerste kampioenen zijn een feit; de E2 behaalde een mooie 0-3 overwinning op Velo en werd daarmee overtuigend kampioen. Van harte gefeliciteerd, heren en dame. Een mooie prestatie, aanstaande zaterdag zal de jeugdvoorzitter jullie met veel genoegen de medailles omhangen.

Voor de MB1, de B1 en onze Zaal 1 komt het kampioenschap steeds dichterbij. Ik wens jullie veel succes, en hoop op klinkende resultaten. Aanstaande maandag speelt de Zaal zijn kampioenswedstrijd om 20:30 u in de sporthal. Ik ga kijken, u ook?

Ook ons eerste elftal is nog in de race voor het kampioenschap. De wedstrijd tegen Duindorp werd gestaakt in de 66e minuut bij een stand van 0-1 in ons voordeel. Jammer, want de overwinning leek dichtbij. Nu moeten we afwachten wat de KNVB gaat beslissen.

Afgelopen 6 april organiseerde het jeugdkamp een feestavond in de kantine. Ik ben zelf een groot deel van de avond aanwezig geweest. Een aantal van onze spelers lieten zich van een onverwachte kant zien. We blijken een paar goede DJ’s in ons midden te hebben. Het was een swingende en zeer gezellige avond, met een mooie opbrengst voor het jeugdkamp. Mijn complimenten!

Mag ik uw aandacht nog vestigen op de plantjesactie? Het is nog mogelijk om tot de 26 april te bestellen bij Bram Heijdra of via het formulier op de website.

En een nieuw evenement staat alweer voor de deur. Op 29 april van 17 tot 20 uur kan de jeugd op een kleedje de overtollige spullen die u nog thuis heeft staan te koop aanbieden bij de club. In het Koninginnedagboekje en op de website kunt u hier komende week meer overlezen.

Ik wil u nog hartelijk danken voor uw stem op MVV ’27 tijdens de Rabo Clubkas Campagne. Het mooie bedrag van € 679,50 is aan ons uitgereikt. Dit gaat ongetwijfeld een mooie bestemming krijgen.

Als laatste wil ik u nogmaals vragen om tijdens de wedstrijden niet met glas en/of alcohol langs de lijn te gaan staan. Op het terras mag u zich wel met drank in een plastic glas begeven. Glas moet altijd in de kantine blijven. Nu hoor ik van verschillende kanten: wat is dat voor streng gedoe! Echter, het zijn de regels van de KNVB en de eerste officiële waarschuwing hebben we binnen. Helpt u ons a.u.b. mee want een boete of puntenaftrek zou echt een drama zijn. 

Ik wens u weer goede weken en ontmoet u graag langs de lijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten