maandag 3 maart 2014

Bericht van John van der Meij

John van der Meij, al vele jaren keeperstrainer van ons eerste elftal, ging vorig jaar onder het mes voor een knieoperatie. Inmiddels is bekend geworden dat zijn gezondheidsproblemen veel verder strekken dan alleen zijn knie. John schrijft hierover zelf het volgende:

Op 5 december ben ik geopereerd aan mijn knie (nieuwe knie). Het herstel hiervan verliep moeizaam. Vanaf deze tijd heb ik moeite gekregen met praten en slikken. We dachten dat dit mogelijk te maken had met de operatie (narcose en morfine). In januari bleven de klachten. Na bezoeken aan de huisarts, bedrijfsarts en orthopeed is er besloten om verder onderzoek uit te voeren. Eind januari ben ik onderzocht in het Vlietland Ziekenhuis. Begin februari kregen we hier te horen dat het er niet goed uitzag. Ik ben door het Vlietland doorverwezen naar het Erasmus MC. Op 11 februari ben ik weer onderzocht en is de diagnose ALS gesteld, een ongeneeslijke spierziekte. Afgelopen zaterdag zat ik weer bij het eerste aan de kant en ik heb er weer van genoten. Ik wil op deze weg mijn verhaal doen zodat iedereen op de hoogte is. Ik (en de familie) willen iedereen bedanken die de afgelopen tijd hun belangstelling hebben getoond.

John van der Meij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten