maandag 20 januari 2014

Monique Louter: meer dan 25 jaar actief voor het clubblad

Per 22 januari heeft MVV ’27 een digitale nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief vervangt het papieren clubblad (zie dit eerdere nieuwsbericht). We duiken in deze periode in het verleden van ons clubblad. De laatste periode verschenen de leukste en interessantste wetenswaardigheden op onze website, in de laatste nummers van het clubblad én besteden we hier aandacht in de eerste exemplaren van onze digitale nieuwsbrief. In dit artikel blikken we terug met Monique Louter, zij was meer dan 25 jaar lid van de vouwploeg.

Vorige week maandag werd het laatste clubblad van MVV'27 gevouwen door Monique Louter, Gerdy Prins, Jeanette Rodenrijs, Jolanda Bouter, Nettie Klapwijk en Marcel Alsemgeest, die vaste kracht Gemmy Ham verving. Monique Louter is al meer dan een kwart eeuw bij het vouwen van het clubblad betrokken. "Ik ben ooit bij de vouwploeg terecht gekomen omdat mijn ouders destijds de kantine beheerden. Zelf hielp ik weleens bij het openen van de kantine op maandagavond en als men dan mensen tekort kwam voor het vouwen van het clubblad hielp ik altijd even mee. Zodoende ben ik er eigenlijk vanzelf ingerold. Ik kan me herinneren dat destijds onder andere Riet de Baan, Gerda Rasens, Barbara de Jong en Bep Bartels in de vouwploeg zaten."


Dat het clubblad vervangen wordt door een digitale nieuwsbrief vindt Monique wel begrijpelijk. "Internet is natuurlijk erg makkelijk, ik kijk er zelf ook dagelijks op." Het tweewekelijkse vouwen om maandag zal dus verdwijnen, maar voor speciale klussen mag MVV een beroep op haar doen. "Als als er bijvoorbeeld nog eens een selectiegids gevouwen moet worden, mogen ze mij altijd bellen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten