zondag 20 januari 2013

Van de voorzitter



Veel sneeuw, teveel sneeuw, dus geen voetbal. Al een ruime week is het erg rustig op ons complex. Na een volle voetbalzaterdag op 12 januari lijkt een tweede winterstop aangebroken. Als ik de weersvoorspelling mag geloven zal ook aankomende zaterdag het competitieprogramma nog niet herstart worden.

Onze D1 heeft als enige wel een wedstrijd gespeeld bij buur-vereniging VDL. Zij speelden daar tegen de E-top van Feyenoord. Een mooie ervaring voor onze jongens.

Maar bijna geen voetbal betekent niet dat er niets gebeurt bij onze vereniging.
Zo werd gisteren met Martin Vermeer afgesproken dat hij komend seizoen onze nieuwe hoofdtrainer wordt. Martin is voor velen van u geen onbekende. Meer dan 10 jaar geleden startte hij zijn carrière als hoofdtrainer bij MVV ’27.  Ik ontmoette een open, duidelijke man en verheug mij op de samenwerking. Graag maak ik een compliment naar de TC die samen met staf en spelers op zorgvuldige wijze tot deze keuze is gekomen.

Ook bereikte mij het bericht dat Alexander van der Bol een nieuwe uitdaging heeft gevonden voor komend seizoen. Naaldwijk wordt zijn nieuwe vereniging. Natuurlijk wens ik hem daar veel succes.

De toernooicommissie is druk bezig om voor alle teams een leuk toernooi te regelen. Kijk regelmatig op de toernooi-agenda op onze website. Er kunnen wijzigingen zijn voor uw team.

Mag ik uw aandacht vestigen op de oproep van onze penningmeester dat een flink aantal leden nog geen contributie heeft betaald. Het betreft veel niet-spelende leden en helaas ook nog een aantal spelende leden. Ik verwacht dat u bij twijfel even een mailtje stuurt aan Arthur Paping zodat de rekening snel vereffend kan worden.


Dinsdagavond gaat een delegatie van MVV '27 1, 2, 3, 4 en A1 aan de slag om het trainingsveld sneeuwvrij te maken. Een heel mooi initiatief, waardoor het hopelijk weer mogelijk wordt om te voetballen op de club. 

Kiest u liever andere sportieve activiteiten en gaat u het ijs op, wees dan voorzichtig. Dat dit niet zonder risico is werd al bewezen door de melding van tweemaal een gebroken pols/arm van jeugdspelers.
Beterschap jongens!


Mocht er aanstaande zaterdag niet gevoetbald worden, dan bent u vanaf 3 uur welkom in de kantine. Ik ontmoet u daar graag.
  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten