woensdag 29 februari 2012

Pupil van de week heeft weer genoten!

27 februari 2012 | Als pupil van de week beleef je bij een thuiswedstrijd van MVV '27 een mooie middag. Dat bewijzen altijd de terugblikjes van de kinderen. Hieronder het verslag van Sjoerd van Oeffelt, die zaterdag 25 februari aan de beurt was.

LVANDEWEEKSJOERDVANOEFFELT_001-vihoi
deze week was ik pupil van de week, we begonnen met de loting voor het F Westlands Kampioenschap, ik trok als eerste MVV'27. Ik kreeg ook een AA tje en ging met Sjaak mee. Ik ging op de foto met Pieter, die kon ik van mijn broer Koen, hij was zijn trainer. Daarna mocht ik het veld op, iedereen een handje geven en scoren in het goal van Roodenburg, in de rust in de kleedkamer mee en na de rust mocht ik mee de commissiekamer in, hier kreeg ik een patatje en een blauwe Gatorade, ook was er bier en kaas en worst. Ik mocht de scheidsrechter nog een bos bloemen geven, ik kreeg nog ook nog een bokaal en een bal. Iedereen bedankt voor de hele leuke middag.
Sjoerd van Oeffelt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten